Hår?

2011-03-01 18:14:50 / 0 kommentarer ..



När ajg kom hem igår fick Mattias för sig att raka bort håret xD
Jag har aldrig klippt med en maskin tidigare men det gick ganska bra ändå måste jag säga;) haha xD
Sen ville han klä ut sig till pirat också;)









Så det var trevligt^^

Idag har jag pluggat en jäkla massa. Slutade vid tolv men stannade kvar till 15 och pluggade.
Blir nästan samma sak imrogon men skall tvätta mellan 14-16 så tills dess måste jag vara hemma.

Nu skall jag strax ner till stan och sjunga:D

Det blir roligt;D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!