(Nästan) Uppe med tuppen ;)

2011-03-30 11:56:17 / 0 kommentarer ..


Gick och lade mig hyfsat tidigt igår - och klev upp strax innan halv tio!;D
Kändes hur skönt som helst!^^

Nu på morgonen har jag hunnit duscha - förbereda mitt tyska muntliga prov som sker 18.00 ;)
Skall förbereda lite mer på det sedan efter skolan.

Börjar en ny kurs nu 13.00 - Kemi B here we come!!
Känner mig lite taggad faktiskt! Kemin är kul men svår:P

Nu blir det lite morgonte och en banan innan jag drar mig!

Super väder ute också! Underbart!! ;D Då blir man på ännu godare humör!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!