Nu är jag less...

2011-03-18 12:34:57 / 1 kommentarer ..



Magen är fortfarade dum med mig. Men bara till och från...
Men det gör fortfarande att jag känner mig seg och inte orkar med någonting.
Skall äta något nu sen skall jag gå på ICA och Apoteket och se vad de har att erbjuda ;)

-----
Uppdatering:

Nu har jag varit och köpt nå tuggtabletter på Apoteket som de rekommenderade^^
Hoppas att de hjälper.
Kände mig lite piggare av promenaden med också faktiskt.

Nu sitter jag och pluggar lite tyska samtidigt som jag lyssnar på denna;)





Kommentarer

Du hade så rätt så Sandra, x är= 5 :) Duktigt!



Hoppas din mage blir bättre.

Kram

2011-03-18 18:56:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!