Askan når mellersta Norrland ikväll!

2011-05-26 13:00:36 / 1 kommentarer ..




Det sista rycket från vulkanen på Island dyker upp i mellersta Norrland framåt kvällen - vilket kan påverka flygningen om vi har otur.
Främst tror de att Sundsvalls och Östersund flygplats kommer att drabbas - men det finns ingen säkerhet i det.

Min far befinner sig i Sthlm och skall flyga hem ikväll, hoppas att han tar sig hem och inte blir fast där nere stackarn..


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13082300.ab


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

sv: haha så himla kul, då får mitt nästa husdjur heta gandalf tror jag bestämt ^^



Åh, jag och min sambo har motsatt problem: han äääälskar romantik medan jag har kommit på först nu att jag uppskattar det.. :P Men att överhuvudtaget investera i relationen genom att göra saker tillsammans, på riktigt, är väl rätt romantiskt? Boka in pargrejer liksom, inte bara se film och äta godis liksom ^^

2011-05-26 17:09:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!