Duktig flicka är uppe tidigt!

2011-05-18 09:59:52 / 1 kommentarer ..




Klev upp vid halv nio med Mattias som skulle det skolan, kände mig super duktig och sitter nu här och är fortfarande sjukt trött xD Inte ätit frukost ännu heller - det kommer^^

Våra bästa år börjar om en kvart :D Och det var länge sedan jag såg det. Så det skall jag se! ;)

Jag har fortfarande ont i mitt tandkött=( Skitjobbigt.. Men jag hoppas att det går över i helgen eller nått. Vill inte åka till nån tandläkare xD.

Kollade på ännu mer Planet Earth igår - och jag är fast! Jag vill åka och se världen xD haha. Så himla fint.

Kommentarer

hehehe, om jag säger att jag sov till kl nio idag och det var världens längsta sovmorgon för mig - vad säger du då? ;)

2011-05-18 20:30:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!