Labbdag!

2011-05-13 16:27:15 / 0 kommentarer ..




Gråter till mina sista minuter av Spotify... =(
Skall börja betala tror jag. Klarar mig aldrig på 10/månad :S. Spotify är det enda jag använder!!

Har haft labb idag i skolan, en labb vi skulle hitta på själv med en katalysator i bilden ;)
Skitkul fast att jag var lite orolig innan vi kom dit ;)



















Stått och hackat och vägt lever hela dagen.
Känner stanken av det fortfarande >.< haha. Lever är nog det vidrigaste som finns ;) haha.



Förresten. Om man blandar Väteperoxid, Kalium och lite riven potatis så blir potatisen svart så ni vet det ;)
Och om man tar ganska mycket blod - blandar det med väteperoxid och diskmedel så blir det en sån där cool blodmask man sätt att kemister kan göra ;)





Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!