Livet borde levas baklänges!

2011-05-30 09:41:06 / 6 kommentarer ..




Hittade denna roliga grej från en kompis blogg - helt i min stil och kände bara att jag var tvungen att låna den.



Livet borde levas baklänges.
1. Man skulle starta med att dö och få det överstökat.
2. Så vaknar man upp på ett vårdhem och får det bättre och bättre dag för dag.
3. Man blir allt piggare och smidigare och till sist är man för pigg för att vara där, då får man flytta därifrån och börja njuta av sin pension.
4. Efter ett antal år börjar man arbeta. På sin första arbetsdag får man en guldklocka.
5. Så arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetslivet.
6. Man dricker, festar och har sex och förbereder sig för att ta en paus.
7. Så börjar man skolan, blir barn igen, leker, har förplikterser - tills man blir baby igen...
8. De sista 9 månaderna tillbringas flytande runt i fridfullt lyx. Det är centralvärme, roomservice m.m. och till sist lämnar man denna värld i en orgasm..



Kommentarer

Har man sett benjamin Bouttons otroliga liv så ser det ut som om dem där meningarna tagen därifrån xD

2011-05-30 10:18:23

Härlig lista ;) Så borde det vara!



Ja, det är ju också bra att ha, men själv har jag inga planer på att utbilda mig, men det kan ju ändras :)

Nää, tyvärr sker ju inte det ofta :(

2011-05-30 13:47:40

Haha ja så borde det vatt! Hade vatt perfekt =)

2011-05-30 18:21:36

Vore Jättesnällt om du kunde hjälpa mig genom att gå in här - http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment - och rösta på mitt fotografi som jag tagit! Kommentera bara "nummer 6" eller "6".



Jag kanske t.o.m, som tack för hjälpen, väljer ett X antal personer som hjälpt mig extra mycket att bli avtecknade, som ett porträtt, av mig!

Kram

2011-05-30 22:17:00

Vilken fin blogg du har! :)

2011-05-31 09:33:51

Snälla, söta, rara...! Kan du gå in på den länkade bloggen nedan och rösta på mitt foto? Kommentera bara "6" eller "nr 6". Vill verkligen vinna! (Dessutom fyller jag år på torsdag hihi)



OCH! De som hjälper mig blir länkade. + att det får bli ett blyertsporträtt till den som gett mig extremt mycket hjälp! Spread the word out!!



TACK :)



http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

2011-05-31 11:45:35
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!