Oväder!!

2011-05-19 16:42:02 / 0 kommentarer ..




Har varit jättestört väder här uppe idag :S
Gråmulet och tråkigt och mitt från ingenstans började det ösregna - och då menade jag verkligen att det vräkte ner. På fem minuter var gatorna rinnandes för att vattnet inte hann undan.
Och helt plötsligt började det dundra ovanför huvudena på oss.
I fem minuter bara.
Sen kom solen fram och det blev strålande solsken :S
Gillar verkligen inte hur vädret kan spöka med oss som den gör xD.


Och ni vet ju att jag berättade för er att jag är livrädd för åska:S
Satt på ett seminarium och har ingen som helst aning om vad läraren sade där på slutet.

Huvva säger jag bara!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!