Rättsvetenskap Och MIljörätt!

2011-05-02 20:28:43 / 4 kommentarer ..



Varit i skolan nästan hela dagen idag:P
Började en ny kurs nämligen
Introduktion idag och första föreläsningen och jag är fast;)
Jag älskar den nya kursen och ser numera fram emot att gå till skolan, haha.

Nej men seriöst! Kursen är jätteintressant - men ack så svår.

Dessa kompenium med lagar blev vi tilldelade idag ;)
Skall läsa igenom allting så att man vet vart allting finns att hitta.













Det lilla och det liiiiite större kompendiumet :P
Haha.


Nej men nu skall jag försöak att göra lite nytta innan jag blir allt för trött här hemma.
Sitter snart och sover här ja :P
Så går det när man inte är van vid en full skoldag längre:P hehe




Kommentarer

fint design! kan du kommentere tilbake?

2011-05-02 23:21:14
malinberg photography http://maliinbeerg.webblogg.se/

jättefin blogg!

2011-05-03 10:30:43

Lust att vara med i dagens blogg? anmäl dig i min blogg & en vinnare dras imorgon :D

2011-05-06 13:26:19
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

Du anar inte hur mycket jag uppskattade din kommentar. TACK så hemskt mycket. Sådana kommentarer får mig att minnas varför jag bloggar. Varför är det så, att man tar åt sig mest av de taskiga kommentarerna..?



Hoppas kursen går bra, hör den till ett program eller är den fristående? :)

2011-05-07 15:07:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!