Sömnlös natt..

2011-05-27 07:57:56 / 1 kommentarer ..




Har sovit sammanlagt en halvtimme i sträck inatt - tjohej!!!!
Vaknade varje halvtimme i snitt av någon konstig anledning.
Drömt en massa konstiga drömmar och inte alls sovit bra...

Om en timme väntar två tentor på mig - känner mig inte alls taggad kan jag lova..

Och ikväll är det Yran - taggar inte för den heller...

Hoppas att dagen fortsätter bättre iallafall.

Nu skall jag och min svaga kropp dricka kaffe och hoppas på bättre tider..


Kommentarer
jennelie

Oj då, var inte nå bra. Vad drömde du för nått då?

2011-05-27 18:25:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!