Träningen och grupparbete

2011-05-16 19:09:50 / 0 kommentarer ..




Varit och spelat badminton för första gången på två månader eller nått sånt;)
Och jag har fortfarande takterna i mig, gosse ;) haha
Jag vann t.o.m en match och det var inte igår kan jag säga ;)

Imorgon har vi seminarium mellan 10-12. Ser inte fram emot det kan jag lova.
Satt ett par timmar med gruppen med det idag - och det var inte de lättaste frågorna :S
Seminarium igen på Onsdag - jag har så sjukt mycket att göra att jag håller på dö typ :S
Huvva! Lev inte mitt liv säger jag bara...

Varit till Tina och druckit te och spelat sällskapsspel :D Sjukt mysigt.
Hon hade fixat te till mig från Huvudstaden med :D Skall ta en mugg av det ikväll och se om det är gott ;)
Luktade awesome iallafall! :D

Nu skall jag gräva ner mig i lite läxor och äta något innan jag blir för trött om nån timme xD

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!