Veckan som varit!

2011-05-26 12:42:51 / 2 kommentarer ..




Länge sedan jag uppdaterade här nu... Har mycket att göra.
Så nu kör vi en resumé av vad som har hänt ;) haha.

I helgen som var var vi hem till husum - husumdagen väntade^^
Kantorn Göran bestämde sig för att boka in gamla Preaclara så att alla pensionärer skulle få något trevligt att lyssna på. Så jag och Tina for ner för att ställa upp^^ Lillebror spelade och kompade oss.
Lika roligt som alla andra år vi har ställt upp ;)
På kvällen bar det av till husumgården - där vankades det Pub enbart till kvällens ära.
Tvingade bröderna Koskinen att dansa med mig! Superroligt. Hade glömt bort hur roligt det var att dansa - var ju så länge sedan sist.

I veckan har jag varit ledig hela veckan.
Jag har dock inte gjort annat än att plugga ikapp alla mina rester och pluggat inför tentor - likaså händer idag^^

Igår var vi iväg till NH för kvällens sista pub med en massa band som spelade^^
Drack två glas vin enbart - och sedan drog vi hem vid strax efter 11 redan.

Bråkade lite med csn igår - får se vart det bär.

Igår var jag även och testade Zumba för första gången - å helvete vad roligt det var! :D Verkligen något jag tänker fortsätta med kan jag lova er^^ Så roligt har jag inte haft på länge;)
I sommar skall alla extra kilon jag dragit på mig bort - och kanske eventuellt lite mer om kroppen vill ;)
Har redan gått ner 4 kg på 1.5 vecka - det tackar jag för^^

Idag vankas det tentaplugg i massor - två tentor imorgon^^
Och även lite jobb sökande.










































































Kommentarer

Gud så fin Maddicken blivit :O

2011-05-26 13:25:52

Vilka fina bilder på hundarna! ^^ Och jag diggade "nymålat" skylten ;9 Vem var det som gjorde den? =)

2011-05-26 13:58:24
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!