Yran dag 2

2011-05-29 00:20:39 / 0 kommentarer ..


Igår tog jag det bara extremt lugnt.
Är ju yran men inte i fulla drag för mig.
Lite kompisar till mattias kom över samt även rita och angelica.
Oerhört trevligt!
Yran dag 2 har precis passerat - eller nyss börjat beroende på hur man vill se det;-).
Idag har jag ätit trerätters middag med mattias och linus. Mycket trevligt. Sett en massa filmer jag uppdaterar om sedan och bara tagit det lugnt.
Imorgon blir det sovmorgon, plugg och träning i massor!
Har ett bodycombat pass vid 17 och sedan ett zumba pass vid 19.
Jag ser verkligen fram emot imorgon! Har verkligen kommit in i träningen nu - och jag hoppas på förbättring i sommar på alla sätt och vis.
Nu skall jag se klart filmen.
Godnatt allihopa

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!