Stök och bök!!

2011-11-18 17:42:04 / 2 kommentarer ..




Hittat en medicin som verkar fungra väldigt bra nu! =D
Glad gubbe för det säger jag *tummen upp*!
Så läng jag tar en tablett om dagen verkar det gå bra - hoppas att det bara behövs vara så i drygt 14 dar - annars skall jag uppsöka en läkare för annars blir medicinerna alldeles för dyra!!..

Har pallat jobbet nu bra tack vare den här medicinen så dt är jag sjukt glad för kan jag lova! Skitjobbigt att jobba när magen värker..

Jobbat idag också! Gick orhört bra trots att vi bara var 4 säljare så höll vi budgeten ändå=D
*tummen upp* för den med!

Skall städa nu ikväll - storstädning kommer det att bli! Skall bli så skönt med en ren och fräsch lägenhet som luktar gott!! =D Skall poppa lite julmusik samtidigt! Snart dags för julpyntet att dyka upp ur lådorna.
Hur många mer än jag är pppad inför det =D?


Kommentarer

Julpynta redan!? xD Är du galen människa! xD Det finns ju inte ens en snöflinga på backen ännu. :P Vi lär nog vänta ett bra tag till. I alla fall till första advent. :) Men inhandlade ett par ljusstakar idag på Rusta xD Får se hur länge de håller :P



Vad roligt att magen verkar fungera igen med de här tabletterna. :P Aldrig riligt att gå omkring med ond mage, speciellt om man ska försöka jobba också...

2011-11-18 18:30:08

tja, skitfin blogg!

2011-11-18 19:38:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!