Kreativ? - ja ibland!

2011-09-06 17:19:11 / 0 kommentarer ..




Enda positiva med att vara så sjuk att jag knappt kan gå ut är att jag blir väldigt uttråkad - vilket gör att jag blir påhittig och kreativ;)

Igår kväll satt jag och kolalde på teve:o för att det inte fanns något annat att kolla på - och jag kollar typ aldrig på teve xD
Då sydde jag en myssäck till aragorn bestämde jag mig för - jag har ju faktiskt en symaskin men jag tyckte att man kunde sy för hand med;) och så blev det :p











Och precis som jag trodde så älskade han den ;)
Skall göra en likadan till om en stund till Lilldamen så får vi se vad hon tycker ;)
Har för övrigt fortfarande inte kommit underfund med något namn på henne. Skamligt nästan xD
Det kommer snart för hoppningsvis;)


Varit i skolan idag för första gången under en längre tid. Det gick bra. Förrutom att jag alltid börjar svettas ett tag när jag nyss kommit :s
Lite mindre kul - men började prata med lite folk i dag och de flesta var glada över att jag ens orkade komma till klassen. En tjej var utbildad sjukgymnast och sa till mig att jag inte fick glömma bort att lunginflammation inte var att leka med. Så det skall jag lägga på minnet..

Imorgon börjar den riktiga lektionen - skall bli spännande! Funderar faktiskt på att kanske följa med och leka leken nere på stan sedan även efteråt som är nollningen för den dagen - känns sugit om jag skall beöva missa allting bara för att jag är lite sjuk.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!