Lunginflammation och öroninflammation!

2011-09-06 00:24:00 / 1 kommentarer ..




Tänkte uppdatera ett snabbt inlägg här bara innan jag går och dejtar kudden..
Var till vårdcentralen idag. Fick diagnosen lunginflammation och öroninflammation.
Fick antibiotika utskrivit - vilket innebär mycket vila och ingen alkohol. Inte så kul nu när skolan precis börjat och jag kommer att missa allt det roliga på nollningen :s. Inte så kul måste jag säga.
Men hälsan är ju viktigast. Sjukt jobbigt med lunginflammationen då man knappt kan andas tidsvis.

Hade glömt bort hur seg och lealös man blir i kroppen av antibiotika. Stark dos har jag nu också för att det skall bita på en gång. Sänkan låg nämligen på 86 och den skall ligga under 8 normalt. Så det var på tiden att jag åkte in sa de..

Hoppas att medicinen hjälper så att jag blir frisk.

Gick på uppropet idag bara - skippade resten. Nästan samma imorgon. Skall gå på tre grejer imorgon. Så kommer sammanlagt att vara där tre timmar istället för 5 typ...

Har pratat med jobbet så att de vet och med studievägledaren tack och lov för det. Och det var hon som föreslog det så här.
Nu skall jag gå och sova. Sjukt trött och slö.

Godnatt!

Kommentarer

åh stackare! Krya på dig!!

2011-09-06 16:14:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!