Sjuk fortfarande ?... Bäbis!

2011-09-01 22:38:06 / 0 kommentarer ..




Feber för 5e dagen ikväll - hostan har inte gett mig sig ännu. Imorgon ringer jag till vårdcentralen. Är riktigt less nu på att inte kunna gå ut utan att få tillbaka febern...

Var och kollade på marsvinsbäbisen jag var sugen på idag. Slutade med att han fick följa med oss hem ;) Inget namn på honom ännu. Aragorn har ialalfall pratat med honom genom buren - han har ätit och även skrikit efter mat. Så det är ju bara positivt. Imorgon skall de få träffas för första gången i den nya lekhagen som jag köpte idag;)

Rusta sålde nämligen ut sådana där barnpoolar med hårda plastkanter idag för ynka 20 kr. Och jag fick då tips om världens idé för att göra buren större! det tackar jag och bockar för - för det behövs verkligen! Skall se om det är så att jag kanske måste byta plats på buren med eftersom området blir större. Men det återstår att se imorgon.

Bilder på lillen kommer även då. Han ser nästan ut som Aragorn fast han är rävröd där Aragorn är grå ;)
Bild imorgon som sagt^^

Annars inte hänt så mycket idag. Skulle göra en massa roligt som jag fick ställa in för att jag är sjuk... Och jag hatar sådant. Imorgon ksall jag "festa" med jobbet. Men lär nog bli alkoholfritt för min del tyvärr. Annars mår jag nog inge bra när jag hamnar på sjukhuset xD

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!