Försäkringskassan!

2012-04-02 14:13:20 / 0 kommentarer ..




Ringde försäkringskassan idag! Har inte fått någon ersättning från dem ännu för sista sjukskrivningsperioden.
De sade att de saknade papper för en tid då jag inte var sjukskriven och betalade därför inte ut något för den tiden jag varit det :S

Lät mycket skumt i mina ögon men har pratar med dem nu och hoppas verkligen att jag får in lite pengar av dem snart ;)
Skulle sitta ganska bra med lite extra pengar denna månaden!

Till sommaren har jag planerat att gå tillbaka till mina 100% på jobbet som jag hade innan, så jag hoppas att stämbanden håller med mig om detta :p

Fick papprena idag från skatteverket, gött mos kan jag lova er!
Det kändes riktigt bra!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!