Vuxenlivet tar vid!

2012-04-08 15:22:46 / 0 kommentarer ..




Idag är en sån där sjuukt tråkig dag..
Städa, tvätta och dona skall göras hela dagen lång - tvättningen börjar om drygt en halvtimme och berget av tvätt skriker om att få försvinna..

Påskhelgen tillbringades med att fria lillebrors 20-årsdag på torsdagen(ja, jag känner mig redan jättegammal:p)
Stannade med familjen till på fredagen och åkte då vidare till sambons föräldrar. Sen hem till små grisarna på lördagen igen!

Igår var en slappdag och tidigt i säng, sjukt trötta och mätta efter påskhelgen som syndats otroligt mycket.
Tränade en sväng igår och tog mitt rekord!
30 minuter crosstrainer = 200 kalorier.
Helt okey jämfört med mitt andra som var 50 min = 200 kalorier.

Lär nog inte bli nått gymmande idag, alldelles för mycket att göra men det återstår att se ikväll!

Imrogon börjar helvetesveckan för mig! Hoppas att stämbanden håller och att förkylningen fortsätter att hålla sig låååångt borta! :p




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!