Hur mår jag och mitt liv?!?

2012-02-27 16:15:45 / 1 kommentarer ..



Så vad händer i mitt liv just nu?

Har börjat få gå hos en talpedagog som skall hjälpa mig så att min röst blir bra igen!
Sjukskriven på 25% och skall försöka jobba resten!
Ser fram emot att få komma tillbaka till jobbet, lite less på att bara sitta hemma faktiskt!

Annars har det inte hänt så mycket, skall baka idag, har fått nå tokryck i städning och välmående här hemma!
Rent och fint (nästan) överallt ;) haha

Räkningarna skall betalas idag, storhandling är gjort! Ing-Britt och Klas-Kent letar nytt hem (http://noffisarna.blogg.se/)

Ja... det är väl vad som hänt den senaste tiden ;)
Skall försöka bli bättre på att uppdatera här^^ Har ju några filmtips att uppdatera med ;)

Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

Det låter ju fantastiskt, heja heja heja! Jag går nog också en gång i månaden, minst :D



Tänk så tokigt det är, att när man är ledig tycker man att det är så himla skönt, men när man är ofrivilligt ledig så hatar man det och vill bara tillbaka till jobbet.



På tal om det: gaaaah, jag har inget sommarjobb!

2012-02-27 17:54:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!