Läkarbesök x2

2012-02-13 19:11:08 / 3 kommentarer ..




Burbygget är klart! Pojkarna trivs jättebra!
Aragorn har nyss kommit hem från operationen med - fortfarande groggy och slö men annars ser allting bra ut på honom! Hoppas att det inte blir infekterat och så nu - håll tummarna!

De nya grisarna har infunnit sig ganska bra. Snart dags för ihopsättning där med^^

Var till läkaren idag som stack ner en kamera i näsan på mig!! :o
Och precis som jag misstänkte så var det en överansträngning pga feltalan.
Väntar nu remiss till en logoped och under tiden skall jag försöka börja jobba igen i den mån jag kan. Så som kontraktet säger nu till en början - inge 8 timmars pass..
Så imorgon skall jag jobba för första gången på en månad xD skall bli spännande att se hur det kommer att gå!

Det var allt för den här gången! Nu skall jag titta till groggysen!

Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

Usch, en kamera i näsan låter inte som det trevligaste i världen, men jag antar att det var bra att få det gjort :) Men hur då feltalan, vad är det som har hänt, vilka symptom har du? :O



sv: Men åh Sandra, du skulle ha sagt hej! Och tusen tack kära du, du anar inte vad det värmer! I och med mitt korta hår känner jag mig faktiskt rätt så oattraktiv själv, men när du skriver så fint så känns det mycket bättre <3

2012-02-24 19:38:34
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

sv: ja jag är glad att du kommenterade, tack så mycket <3 Det gjorde mig superglad! Och jag kan lova att jag inte skulle tycka att du var dryg, jag skulle bli jätteglad :)



Haha, jag fick mina skor av pappa i julklapp. Morfar sa att jag såg ut att komma rakt från särskolan, men jag tycker just att deras fulhet är vad som gör skorna coola ^^

2012-02-25 23:10:26
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

Haha, kanske det! Men livet vore så mycket tristare om man aldrig flippade ur lite grann ^^

2012-02-26 18:09:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!