Optikertid!

2012-02-03 16:48:04 / 0 kommentarer ..




Soffan har anlänt och vardagsrummet blev skitstort=D!
Har även hittat en stringbokhylla på blocket som skall in i sovrummet.
Den skulle ha kommit idag men säljarens bil startade dessvärre inte - hoppas att den kommer snart iallafall!
Kommer att bli såååå skönt att äntligen få någon ordning i sovrummet!

Har även beställt en ny tid hos veterinären för Aragorn som återigen måste kolla upp sitt sår..

Försäkringskassan ringde och berätta om beslutet och pengarna, det gillade jag!

Sen har jag även gjort en synundersökning idag! Optikern skrattade åt mig när jag sa att jag ofta har huvudvärk. Svaret var enkelt: "din syn på höger öga är inte så bra och dina glasögon är nio år gamla" xD haha.
Jag skrattade när hon visade med hjälp av glasen hur jag bör se - och hur jag ser med mina glasögon.
Det var riktigt stor skillnad!

Har nu beställt en massa provbågar från en sida på nätet och väntar på att få hem dem och testa och se hur de känns ;) sen skall jag äntligen beställa efter ett par nya glasögon - som jag dessutom måste ha på mig konstant xD
Bara att börja vänja sig nu då :p

Nu skall jag läsa klart min bok!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!