Anledningen till att inte jag skall stå i köket!!

2012-01-18 20:27:21 / 0 kommentarer ..



Alltid sagt till Mattias att kvinnor som jag skall inte laga mat xD
Ändå tyckte han att jag skulle laga mat idag - frågan är om det är fredag den 13e för mig idag xD? Haha

Börjar med att jag öppnar kylskåpet för att se om det finns något roligt att stoppa i maten - då faller djuptallriken med jordgubbssylt ut O.o
Sylt fulla mig, kylskåpsdörren, mattan, mina sockar - överallt!
Det roliga är att detta är första gången jag faktiskt hade förkläde på mig xD Så det var ju tur!

Mattias kommer in i köket för att se hur det går för mig eftersom han är hungrig och börjar skratta åt synen.
Jag står och kryddar maten och förklarar skrattandes att detta är anledningen till varför jag inte skall stå i köket
Samtidigt åker korken upp till pepparkvarnen och HEL peppar åker rakt ner i maten - hela burken xD
MUMS!!! xD

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!