En vecka sedan sjukskrivningen...

2012-01-18 20:32:40 / 0 kommentarer ..




Idag är det en vecka sedan jag var till vårdcentralen och blev sjukskriven!
Har ännu inte sett någon skymt av kallelsen till öron, näsa, hals andelningen på NUS.
Ringde vårdcentralen och de berättade att kallelsen var skickad men ej signerad.
Fick själv ringa öron, näsa, hals som sade att mitt fall inte var akut och att de hade en tid den 6e februari!
Är sjukskriven till den 25e januari och läkaren sade att jag inte skulle jobba förrän jag fått stämbanden kollade.
Ringde tillbaka till vårdcentralen - fick en telefontid med min läkare nu på måndag klockan 8.

Hoppas att detta inte strular allt för mycket för mig - vill verkligen tillbaka till jobbet men vill verkligen inte att det skall bli så att jag får ett bakslag och allt bara blir värre...
Märkte dock (av att ha suttit i telefon i en havltimme med normalröst) att stämbanden inte håller - så ännu kan jag inte gå tillbaka... vilket suger...

Imorgon skall jag besöka försäkringskassan så att de får hjälpa mig med att fylla i papprena så att det inte blir något strul på den biten tänkte jag. Sedan skall jag gå en sväng till jobbet med!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!