Fyndat så in i bomben!

2012-01-28 13:13:15 / 1 kommentarer ..



Igår var jag till Ersboda igen! Men denna gången med min kära vän Ynk the one and only ;)
Och så var det återigen dags för vår second hand runda ;)
Köpte mig inte så mycket faktiskt - Blev 3 böcker - har kommit in i en bokperiod nu igen så det känns bra iallafall ;)
Sen hittade jag en långärmad lite finare tröja och en tunika-blus-typ-långärmad-ish tröja =D.
Skitfina bägge två!=D sen blev det ett halsband och ett armband ;) Införskaffade mig sedan efter en runda på barnenshus - en kortlek eftersom vi inte äger någon i detta hem!

Såg en soffa på myrorna som jag fastnade för en på en gång!
För er som inte vet det äger vi en hörnsväng som är av på mitten!! Den har varit så i drygt ett år nu och vi har den ena sidan uppstaplad med tidningar - riktigt fult, opraktiskt och hemskt!

Har kikat runt länge på divansoffor på blocket - vilket har kostat alldeles för mycket oftast - soffor som bara är ett år gamla kostar ju ligt förbannat 2000 kr MINST!!!
Bara för att de är moderna och populära!..

Och vad hittade jag då på Myrorna!!!?!? =D
En divansoffa!!!! Precis en sådan som jag ville ha! För en mycket billigare summa ;) Funderade ett tag - tog mig en fika - ringde Mattias och sedan gick jag och köpte den ;)
Så på tisdag kommer soffan till oss =D Kan inte säga annat än att jag längtar att få slänga ut det här åbäket!

Kommentarer

Härligt med en ny soffa :D

2012-01-28 17:33:40
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!