Sjukskriven..

2012-01-13 13:21:12 / 0 kommentarer ..




Nästan en månad seda jag skrev här... Blir lätt så när man inte har så mycket att skriva om.
Julen har gått - nyår har gått - min födelsedag har varit.
Helgdagarna och min födelsedag blev lika lyckade som vanligt! Var riktigt skönt med ett par dagars ledighet från jobbet och bara få vara med nära och kära.
Jobbade mellandagarna och tjänade ihop lite extra cash!

Från den 3e januari har jag varit hemma - blev tvärhes och det ville inte gå över.
Ingen förkylning eller så för jag hade inte ont i halsen på det viset.
Tappade en vecka utav jobb pga att jag inte kunde prata - kontaktade en läkare - fick en tid den 11e...

Tog en massa prover som jag väntar på svaren ifrån - väntar på en remiss till Öron Näsa Hals avdelningen för ytterligare undersökning avv stämbanden.
Överansträning? Stämbandsinflammation? Stämbandskatarr?
Jag gissar på överansträngning.
Är nu sjukskriven till den 25e till att börja med =( Och jag kan ju säga att lägenheten nog aldrig varit så här ren som den är nu :o Och jag har nog aldrig varit så här uttråkad på länge xD haha.

Men inget ont som inte har något gott med sig så att säga... Nu har jag börjat träna igen =D
1 timmes zumba igår med Ankan
1 timmes Bodybalance idag med Ynk. Planerar även badminton på söndag förhoppningsvis^^

Ikväll blir det mys och hittepå saker med Rita;)
Berättar mer om det senare^^.

Så ser mitt liv ut just nu!=D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!