Sjukskrivning fortsätter

2012-01-23 21:19:38 / 1 kommentarer ..




Idag tog min läkare kontakt med mig igen och jag berättade för henne hur jag mådde och vad öron, näsa, hals hade sagt. Och det resulterade i precis som jag trodde - så fort jag anstänger mig och pratar för mycket så kniper rösten - så det blev sjukskrivning i två veckor till. Så en månad exakt är vad det blev..

Hon sa även då att sedan är det öron, näsa, hals tur att avgöra hur mina stämband pallar mitt yrke...
Så två veckor till hemma!

Imorgon skall jag ner på jobbet och lämna in sjukintyget så att de också vet det, sen skall vi hjälpa linus att städa ur hans lägenhet..

Sen på onsdag blir det inhandling av de sista till burbygget förhoppningsvis!
Vill verkligen att buren skall bli färdig någon gång - grabbarna behöver verkligen något större!!

Mamma och pappa var upp och hälsade på i helgen - mamma lärde mig att återigen sticka  -efter att ha glömt bort det tusen gånger om :p haha. Vi såg lite film - drack lite vin och käkade ost och kec^^
Allmänt mysigt bara!

Nu skall jag logga ut härifrån och se film med nöffen och älsklingen!  





Kommentarer

Hur gick det nu med att fixa bloggdesignen ? :P

fortfarande rörigt ?

2012-01-25 13:36:25
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!