Butterscotch!

2013-04-30 15:21:00 / 0 kommentarer ..


Var in på tradera idag och kunde verkligen inte hålla mig!
Butterscotch var den första ponyn som Hasbro lanserade 1982!
Ingen hade lagt några bud över natten, glad för det var jag! Nu har jag köpt henne! Pengarna är överförda till säljaren och jag väntar bara på att hon skall skickas :D
 
Jag är numera ägare till den första lanserade MLP´n :D :D :D
Valborg kunde inte ha börjat bättre ;)
 
Tänk på djuren ikväll! Framförallt igelkottarna som gömmer sig i bråten vi samlat ihop!
Men även katterna och hundarna när ni smäller era raketer!
 
Ha en trevlig Valborg allihopa! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!