Fortsätter letandet efter MLP

2013-04-29 22:55:53 / 0 kommentarer ..


Sjukt taggad över min nya hobby!
Började letandet redan idag eftersom jag varit hemma från jobbet pga förkylning. Får hoppas att det gått över till imorgon annars blir jag nog hemma då med. Jobbigt med ett jobb som kräver att rösten håller sig i skick!
 
Well, åter till det roliga ämnet :D Anslutit mig till tradera där de flesta skatterna verkar finnas!
Hittat bland annat den första MLP som lanserades via Hasbro! RUSKIGT FINT SKICK! Knappt använd, bara lite ytsmuts vilket går att tvätta bort. Skall mejla henne imorgon och isåfall köper jag den för direkt priset så att jag slipper auktionen ^^
 
Har mejlkontakt med två stycken här i umeå som hade ett tjugotal som de ville bli av med, skall göra hembesök hos dem för att kolla kvalitén och vilka jag är intresserad av ^^
Samt har även kontakt med en kvinna i Halmstad som är villig att skicka ett par stycken, varierad kvalité även där, så jag väntar på fler bilder så får vi se vart affärerna slutar :D Minst en av varje komme jag nog att dra på mig. 
 
Bäst att hålla tätt i plånboken så att det inte rinner iväg för mig och jag blir köp galen ;) haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
Skickar med en bild på Butterscotch! Den första MLP´n från Hasbro ;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!