Ny Hobby!

2013-04-29 16:29:28 / 0 kommentarer ..


Har äntligen efter många års funderingar tagit tag i saken och bestämt mig för ännu en till hobby :D
Att samla på alla my little ponys från orginal designen!
 
De har nämligen slutat att tillverkas och kommer antagligen att få ett höt samlarvärde om ett par år :-P
Alla från orginalet har en hasbro stämpel under ena hoven med tillverkningsåret!
 
En dyr hobby kommer det att bli! Men så värt det att jag knappt kan vänta med att rota fram mina gamla och se vilka jag har :D
 
Blev glatt överraskad när jag märkte att min favoritpony från barnsben, är orginal men i begränsad utgåva! :D
Jag älskade att klippa hår och fläta och dona och få mina dockor och barbisar att se mycket roliga och konstiga ut!
Men om det var något jag var rädd om och hanterade varsamt så var det mina älskade ponysar! Vilket jag är otroligt glad över i efterhand nu när de har ett samlarvärde! ;)
 
I sommar blir det att rota i förrådet efter alla gamla kära ponysar och skrapa bort dammet ifrån dem ;)
 
 
 
 
 
(MLP Merry Treat Christmas Santa)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!