Spex!

2013-04-19 13:07:20 / 0 kommentarer ..


Händer ganska myckeet i mitt liv just nu!
Tagit "ledigt" från jobbet denna veckan eftersom jag gått med i spexgruppen "Umespexarna"
För er där ute som inte vet vad ett spex är så är det en form av inprovisationsteater.
Publiken styr vad som händer i teatern genom att ropa till exempel: 
"Omstart, Omstart" = göra samma sak om igen fast i en annan form
"På Ryska, på ryska" = nästa replik är på ryska
"Tungkyss. Tungkyss" = personerna på scenen skall hångla med varandra. 
 
Ni som känner mig vet att jag inte är någon teater människa, jag är istället med i filmgruppen.
Filmar alla spexföreställningar och gör även lite roliga reklamfilmer som vi hånar^^
 
Sjuuuukt kul! Förstår inte varför jag ignorerat erbjudandet i typ två år :p
Roliga människor, roligt att filma och man år skratta varje dag :D Sjuuuukt kul :D
Så mina närmaste dagar tillbringar jag på teatern :-)
 
På söndag drar jag till husum och hälsar på Mor och Far, Mammsen fyller gammal ;)
 
Nej nu skall jag ta och käka nån lunch tror jag :D Ska försöka att uppdatera här lite oftare^^
Hejpa! 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!