Jobbet är bra roliga ibland!

2013-01-31 18:54:00 / 2 kommentarer ..


Ringde till jobbet innan idag för att sjukanmäla mig. Har varit sjuk nu i snart två veckor, men när hela förkylningen sätter sig på rösten så finns det verkligen ingenting jag kan göra åt det.
 
"Online, de e M****"
"Hej M****, det är Sandra"
"Tjeanre! Du lät inte så kry.."
Jag: "Eehm, nej det var ju därför jag ringde."
M****: "Ja det förstår jag, fan det där håller inte. Plats, ligg, i sängen, drick varmt, käka godis, det brukar funka! Jag tar bort både dina pass idag och om det är så att det helt plötsligt skulle komma en trollande gubbe som trollar bort det där till ikväll så är det bara att du kommer in ikväll så bokar vi in dig på nytt"
 
 
 
Ibland kan mina Coacher verkligen locka till skratt! =)
 
 

Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

sv: 3 augusti, 13:00, Helena Elisabeth kyrka - den uppe på gammlia du vet? Öppen ceremoni, så du kan alltid kika förbi ^^

2013-03-01 11:13:01
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

SV: Vad roligt att du är med i Veckans blogg, vinnaren dras på söndag morgon :)

Ska du göra något speciellt ikväll då? Har förkylningen gått över?

2013-03-09 11:43:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!