Seperation och nytt jobb!

2013-01-31 12:47:50 / 0 kommentarer ..


Mycket har hänt sedan min förra uppdatering! 
Både på gott och ont!
 
Numera är jag singel! Mattias och jag beslöt oss för att gå skilda vägar då våra framtidsplaner krockade med den andres. Så är livet ibland! Men det är bara att ta nya tag och gå vidare.
 
Just nu händer inte så mycket i mitt liv,, planerar flytt, åkt på en förjävlig förkylning som vägrar släppa, dricker te i kopiösa mängder och latar mig vid datorn. 
 
Söker nya jobb för fulla muggar också! Men numera kan jag återigen kalla mig för en proffesionell telefonförsäljare, sitter numera återigen på Bredband! De gav mig en andra chans, så just nu befinner jag mig där! Mer pengar till mig! Roligare och längre samtal och mycket proffsigare titel :D
 
Nej nu skall jag nog ta att få någonting gjort här hade jag tänkt!
 
Hare!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!