Äntligen har hon anlänt!!

2013-05-06 23:52:44 / 0 kommentarer ..


Idag kom äntligen Butterscotch efter en massa röda dagar och seghet från posten :D
Grymt nöjd med inköpet av henne, lika superkvalite som utlovades och riiiiktigt fin i skicket :D
 
Mest troligtvis kommer hennes vänner (från samma generation) Blossom och Cotton Candy göra henne sällskap inom en snar framtid ;)
 
På fredag åker jag hem till familjen,, min kära morfar fyller nämligen år på söndag!
Helgen kommer att spenderas med att rota i förrådet efter alla gamla goda vänner (läs ponysar!!) Hoppas att jag inte behöver leta ihjäl mig bara :p haha!
 
Nej nattapan skall gå och lägga sig för imorgon utlovas jobbsökande innan det är dags att bege sig till jobbet som kallar 12.45-21 ^^
 
Hang Tight!! :D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!