Home Sweet Home!

2013-05-12 23:20:08 / 0 kommentarer ..


Nyss kommit tillbaka till Umeå efter att spenderat helgen hemma hos föräldrarna och uppvaktning av min morfar som fyllde 76 år idag :-)
Lillmorfar börjar bli gammal..
 
Gjorde verkligen typ ingenting, umgicks med familjen vilket var sjukt länge sedan. Lillebror följde även med så, vi körde lite familjepoker på lördagkväll! Sjuukt mysigt men efter 3.5 timme åkte jag ut xD haha. Lillebror överklassade allihopa och tog hem segern. 
Roligast att se var att jag och mamma spelar likadant med typ samma kort hela tiden, haha :p
Men det var hur kul som helst!
 
Tog med mig djuren hem också, så nu är katterna glada för att djuren är tillbaka på plats!
Det är som att titta på teve för dem ungefär, haha.
 
Imorgon väntar en ny jobbdag, samt ett eventuellt nytt jobbsamtal! Håller alla tummar och tår för mig^^
 
Sovgott!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!