Semester!

2013-05-11 00:30:56 / 0 kommentarer ..


Tagit en välförtjänt vila hemma hos päronen i helgen! Morfar fyller år också så det vankas ju kalas! :D
Kom idag och har varit i fullgång sen jag kom hit :p
Umgåtts med mormor och morfar och moster ett par timmar! Hjälpt mamma att tvätta och även att handla och sådana saker :-)
Planerat lite inför flytten till sommaren och så :-)
 
Imorgon skall jag ut i förrådet och söka efter mina ponysar! Har även bestämt mig för att starta en ny blogg för just denna samling (ni kommer att bli trötta på mig annars ;) )
En ny har nämligen tillkommit i samlingen och ännu två till tillkommer till veckan! :D
Sen imorgon när jag har hittat alla så blire lite fler ;) hehe!
 
Nej men nu blire nog snart dags för sängen!
Skall ju upp tidigt och börja med förrådet.. Kommer att ta lååååååång dit att gå igenom allting xD
 
Sov gott!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!