Uppdatering om varför dåligt uppdaterat!

2013-05-05 03:37:20 / 0 kommentarer ..


De senaste dagarna har jag tillbringat med att städa ur en väns lägenhet som har flyttat från Umeå och själv inte kunde städa ur lägenheten :p
Det har tagit ganska mycket på krafterna som ni kanske förstår men idag så blev vi klara, HALLELULJAH!
 
Har även hunnit med en del shopping, myrorna hade VÅRREA!!! :D
3 par jeans, två klänningar, en väska, en limegrön fleecejacka, bestick och en plåtburk för te är vad som inköptes :D
Tror att det var allt iallafall! :D
 
Tömde även min stationära dator idag, vars hårddisk håller på att lägga av totalt. Hade inget annat val än att tömma den helt enkelt! Upptäckte även då att nån jävel snott min cykel!!!
Som tur är ser jag att den står på andra sidan gårdsplan, yippie!
Cykeln är använd, på något konstigt vis trots att låset fortfarande är obrutet? Förstår det inte riktigt, men de hade silvertejpat sadeln och växlarna av någon anledning... Så imorgon eller nån av de kommande dagarna skall cykeln flyttas, litar verkligen inte på Ålidhem när det gäller cyklar...
 
Imorgon skall det städas här hemma, lägenheten har fallerat från min perfektion pga flyttstädningen. Så det kommer att behövas, skall även passa på att tömma min garderob (om det är nått som inte skall vara kvar :p)
 
Nej men ett nattinlägg så här från nattugglan klockan halv fyra på natten/morgonen är väl inte så dåligt, men nu börjar huvudet hänga av sig självt snart :p
 
G`natt!
 
 
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!